https://db2010.pl Tygodnik DB2010 GAZETA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ

Interakcja z klientami

Zgłoszenie awarii przez klienta, to często pierwszy etap uruchamiający działanie służb technicznych i brygad Tauron Dystrybucja. Teraz po zgłoszeniu awarii do swojego dostawcy energii, klient może otrzymywać informację zwrotną o statusie i postępie prac przy jej usuwaniu.

Na stronie tauron-dystrybucja.pl znajduje się formularz zgłoszeniowy, za pomocą którego klienci Tauronu zgłaszają usterki i awarie zasilania dla konkretnego adresu. Nowa, wprowadzona właśnie funkcjonalność w formularzu polega na wysyłaniu smsem lub mailem do klienta informacji zwrotnej o etapie realizacji zgłoszenia. Wysyłka wiadomości jest poprzedzona autoryzacją kanału kontaktu w trakcie wypełniania formularza na stronie www.

– Odbiorca energii w momencie wpisywania danych sam decyduje, czy chce otrzymywać informację zwrotną o statusie swojego zgłoszenia. Pierwsze dni od wprowadzenia tej opcji pokazują, że około 50 % zgłaszających awarie chce otrzymywać informację o statusie jej usuwania. Jest to nowe rozwiązanie, zakładamy więc, że z czasem jeszcze więcej osób doceni użyteczność tego narzędzia  – mówi Jerzy Topolski, wiceprezes Tauron Dystrybucja.

Klient otrzymuje informacje od Tauronu na 3 etapach postępu prac przy usuwaniu awarii.

Pierwsza wiadomość brzmi „przyjęte do realizacji” i wysyłana jest po zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie, kolejna to „przekazane do realizacji” – taki komunikat jest wysyłany w momencie podjęcia działań przez służby techniczne spółki. Trzecia, najbardziej oczekiwana i podsumowująca działania firmy informacja, brzmi „Zakończone”. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient ma pewność, że jego zgłoszenie zostało wprowadzone poprawnie a po drugie wie dokładnie, na jakim jest etapie realizacji.

Formularz na stronie, to jedna z możliwości zgłaszania awarii przez klientów. Przez całą dobę czynny jest numer alarmowy 991, przyjmujący zgłoszenia o zagrożeniach na sieci energetycznej.. Natomiast bieżącą informację o wyłączeniach energii można uzyskać za pomocą wyszukiwarki pod linkiem tauron-dystrybucja.pl/wylaczenia oraz pod numerem infolinii 32 303 0 991.

(TD)

REKLAMA

Kliknij tutaj