https://db2010.pl Tygodnik DB2010 GAZETA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ

Śladami Dewarta

W Gminie Lubawka powstanie trasa turystyczna śladami popularnego komisarza Gustava Dewarta. Wśród miejsc, którymi Dewart zawędruje wraz z turystami, będzie m.in. lubawski Rynek, Podlesie, Dolina Miłości, Chełmsko Śląskie czy Zalew Bukówka. Punkty te będą tworzyć wyjątkową, bo literacko-turystyczną całość.

„Imię Pani. Efekt Motyla”, czyli niecodzienna trasa turystyczna w Lubawce, której tematem przewodnim będą przygody komisarza Gustava Dewarta – bohatera książek autorstwa Krzysztofa Koziołka.

– Jest tu wiele miejsc, o których warto opowiadać. Łącząc walory turystyczne z literackim zacięciem Krzysztofa Koziołka, uzyskamy ciekawy, wartościowy i innowacyjny produkt, z którego każdy będzie mógł czerpać turystyczną wartość oraz globtroterską przyjemność. ”Imię Pani. Efekt Motyla” to również ciekawa forma promocji naszej malowniczej gminy – mówi Sławomir Antoniewski, zastępca burmistrza Lubawki.

Krzysztof Koziołek to pisarz z Zielonej Góry, autor ponad dwudziestu powieści sensacyjnych, kryminalnych, thrillerów oraz kryminałów retro, w tym serii „Imię Pani”. Autor przygotuje kolejne epizody z udziałem komisarza Dewarta. Będzie to już kolejna część tego projektu, ponieważ niebawem w gminie Kamienna Góra odbędzie się premiera trasy „Imię Pani. Dogrywka”.

Bardzo się cieszę, że komisarz kryminalny Gustaw Dewart, bohater całej serii kryminalnej retro „Imię Pani” dostał kolejny angaż – tym razem turystyczny – na ziemi kamiennogórskiej. Pojawi się w Lubawce, Chełmsku Śląskim, w Bukówce i na Zadziernej – to już mogę zdradzić. To będzie druga trasa turystyczna z udziałem Gustawa Dewarta. Bardzo się cieszę jako pisarz, jako autor tej serii. Jest to duża przyjemność dla autora i jednocześnie wyzwanie – mówi Krzysztof Koziołek.

Teksty napisane przez Krzysztofa Koziołka zostaną zaaranżowane muzycznie, a turyści będą mogli korzystać z nagrań w wybranym przez siebie czasie. Za tę realizację odpowiadać będzie agencja Sudety.pro.

– Cieszę się, że nasza agencja kolejny raz będzie realizować projekt marketingu terytorialnego i kreatywnego – tym bardziej, że projekt powstanie w gminie, dla której robiliśmy system komunikacji wizualnej – dodaje Krzysztof Wojtas z Sudety.pro.

(AL)

REKLAMA

REKLAMA

Archiwalne posty