https://db2010.pl Tygodnik DB2010 GAZETA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ

Urzędy znów ograniczają dostęp

– Urząd Miejski w Mieroszowie informuje, że w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2, od poniedziałku – 24 stycznia 2022 roku do odwołania, zostaje ograniczona możliwość osobistego załatwiania spraw w urzędzie – informuje Burmistrz Mieroszowa Andrzej Lipiński.

– Urząd będzie pracował w trybie wewnętrznym, z wyjątkiem:

1.Urzędu Stanu Cywilnego, w którym osobiście załatwiane będą tylko: zgłoszenie zgonu, zgłoszenie urodzenia, odbiór dowodu osobistego. Tel. 74 3030003 oraz 74 3030001.

2. Biuro Obsługi Klienta, tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerami: 74 3030420 oraz 74 3030430. Sprawy te można załatwiać w budynku urzędu przy pl. Niepodległości 1, parter pokój 1 i 2.

Pozostałe usługi urząd będzie świadczył wyłącznie:

– telefonicznie,

– pocztą elektroniczną e-mail,

– za pośrednictwem tradycyjnej poczty – wewnątrz urzędu znajduje się urna na korespondencję,

– przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP,

– za pośrednictwem strony obywatel.gov.pl.

W wypadku załatwiania spraw za pośrednictwem tradycyjnej poczty, wniosek wraz z kompletem dokumentów oraz ewentualnie dowodem uiszczenia opłaty należy przesłać na adres: Urząd Miejski, plac Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów. Należy również podać adres, na który zostanie przesłana korespondencja zwrotna. Przed ewentualną wizytą w urzędzie prosimy Państwa najpierw o kontakt telefoniczny pod numerem 74 3030188 lub pod wybrane numery podane na stronie https://bip.mieroszow.pl/kontakt-telefony. Dzwoniąc pod wskazane numery telefonów uzyskacie Państwo informacje na temat obowiązujących procedur, wymaganych dokumentów, wysokości obowiązujących opłat. Możliwy jest również kontakt z urzędem drogą e-mailową. Wszystkie podejmowane działania mają na celu zmniejszenie ryzyka zachorowania zarówno Państwa, jak i pracowników Urzędu Miejskiego w Mieroszowie – mówi burmistrz Andrzej Lipiński.

Podobne ograniczenia wprowadzają także pozostałe gminy.

– Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach zostaje częściowo wyłączony z bezpośredniej obsługi klientów. Sprawy można załatwić mailowo, telefonicznie lub osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Biuro podawcze zlokalizowane na parterze (pokój nr 5) pracuje zgodnie z harmonogramem pracy urzędu: poniedziałek, środa, czwartek: 7:30 – 15:30; wtorek: 7:30 – 17:00; piątek: 7:30 – 14:00. Wtorkowe przyjęcia interesantów przez burmistrza miasta zostają zawieszone do odwołania. Na terenie urzędu prosimy o zachowanie wymaganego dystansu, dezynfekowanie dłoni oraz zasłanianie ust i nosa – mówi Sylwia Dąbrowska, Burmistrz Boguszowa – Gorc.

Wykaz telefonów:

– sprawy z zakresu podatków i opłat lokalnych: tel. 74 8449 311

– sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych:

tel. 74 8449 490

– sprawy z zakresu działalności gospodarczej, nieruchomości – sprzedaż, gospodarki: mieszkaniowej, wspólnot mieszkaniowych: tel. 727 703 052

– sprawy z zakresu ochrony środowiska, wymiany wysokoemisyjnego źródła ciepła: tel. 668 194 949

– straż miejska: tel. 512 647 570

W pozostałych sprawach – sekretariat: tel. 74 8443 311.

(RED)

REKLAMA

REKLAMA

Archiwalne posty