Mieszkańcy Wałbrzycha mają nowe miejsce na bankowej mapie miasta. Przy ulicy Słowackiego 7 (obok Rossmana) otwarty został nowy oddział Credit Agricole. Wystrój placówki zaprojektowany został na podstawie opinii klientów.
Credit Agricole to pierwszy bank na polskim rynku, który stworzył koncept wyglądu placówek na podstawie opinii zebranych wśród klientów i pracowników sieci sprzedaży.
– Uważnie wysłuchaliśmy potrzeb naszych klientów i pracowników oddziałów różnych szczebli. W naszym badaniu wzięło udział niemal 450 osób – mówi Agnieszka Solarska, dyrektor nowej placówki w Wałbrzychu. – Z przeprowadzonych rozmów wiemy, że nasi klienci chcieliby być obsługiwani bez stania w kolejkach, a jeśli muszą czekać, to w większych i wygodnych poczekalniach. Ponadto cenią sobie prywatność w trakcie obsługi, szczególnie w pokojach wydzielonych z dedykowanymi doradcami – dodaje.
Wnioski z badań stały się dla banku inspiracją do stworzenia nowej koncepcji placówki. Kluczowym elementem wystroju są wygodne kanapy przy stanowiskach obsługi, których wysokie oparcia tłumią rozmowy klienta z doradcą i nie pozwalają nikomu zaglądać przez ramię. Są też zamykane, szklane pokoje do dłuższych rozmów i przestronna poczekalnia z siedziskami dla klientów. Wszystkie meble i elementy wykończenia wnętrza wykonane zostały z materiałów przyjaznych środowisku. Wystrój dopełnia dyskretne oświetlenie i delikatna muzyka tląca się z głośników.
– Jesteśmy bankiem nowoczesnym, ale skupionym na ludziach. Uważnie słuchamy naszych klientów i budujemy z nimi długie i trwałe relacje. Nowy wystrój naszych placówek jest właśnie odpowiedzią na ich sugestie – komentuje Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku.
Oddział Credit Agricole przy ul. Słowackiego 7 przejął wszystkie zobowiązania i klientów, korzystających dotychczas z placówek przy ul. Słowackiego 18 oraz ul. 11 Listopada 1/3.
– Zapraszamy wszystkich naszych klientów do odwiedzin w nowym miejscu. Jesteśmy oddziałem uniwersalnym i można u nas załatwić wszystkie sprawy bankowe. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16 – zachęca dyrektor Agnieszka Solarska.
Dodajmy, że w Wałbrzychu działa także druga placówka Credit Agricole – można ją znaleźć na Piaskowej Górze, przy ul. Broniewskiego 65B. We wszystkich placówkach, a także w telefonicznym Contact Center banku, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego.
(PP)