https://db2010.pl Tygodnik DB2010 GAZETA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ

Przenieś konto do lepszego banku – to całkiem łatwe

Polacy nie boją się zmian na lepsze – także jeśli chodzi o usługi bankowe. Właśnie dlatego decyzję o przeniesieniu konta do innego banku podjęło w tym roku już ponad 25 tys. osób. Najwięcej przenoszonych rachunków trafia do Credit Agricole.
 
Jeszcze do niedawna statystyczny Kowalski niechętnie zmieniał bank, nawet jeśli nie był zadowolony z jego usług. Ale te czasy już minęły. Wraz z bogactwem produktów i usług rośnie również mobilność konsumentów. Przybywa osób, które mają rachunki w kilku bankach: w jednym konto podstawowe, w drugim kredyt hipoteczny, a w innych lokaty oszczędnościowe. Jeśli czują, że bank, z którego korzystają, nie traktuje ich wyjątkowo i nie spełnia oczekiwań, przestają być lojalni i szukają lepszej alternatywy.
Jak informuje Krajowa Izba Rozliczeniowa, tylko między lipcem a wrześniem br. decyzję o zmianie banku podjęło blisko 8 tys. osób. Od początku 2017 roku zdecydowało się na to ponad 25 tys. osób. Spośród wszystkich przeniesionych kont, aż 77 proc. trafiło do Credit Agricole.
– Cieszymy się, że kolejny rok możemy świętować sukcesy w tym obszarze i że tak wielu klientów bankowych chce przenosić swoje konta do nas. Od prawie trzech lat Credit Agricole jest liderem pod tym względem. Bardzo dziękujemy wszystkim klientom, że nas wybierają – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku Credit Agricole.
Przeniesienie rachunku między bankami jest dla klienta bardzo proste. Wystarczy złożyć w Credit Agricole wniosek i upoważnienie dotyczące przeniesienia usług, a doradca załatwi wszystkie formalności, włącznie z zamknięciem konta w dotychczasowym banku. Credit Agricole pomaga kompleksowo i wraz z kontem może zadbać m.in. o przeniesienie stałych zleceń, pełnomocnictw złożonych w dotychczasowym banku, a także przekazanie informacji o dokonanej zmianie odpowiednim instytucjom, np. urzędowi skarbowemu czy ZUS. Cały proces przeniesienia rachunku zajmuje najwyżej kilka dni i nie wymaga praktycznie żadnego zaangażowania klienta.
– Kluczem do sukcesu są dedykowani, profesjonalni, ale i bardzo przyjaźni doradcy. Dzięki nim klienci nie są u nas anonimowi i czują się bardziej komfortowo – przekonuje Przybylski.
Credit Agricole jest najczęściej wybieranym bankiem przy przenoszeniu konta nieprzerwanie od 2015 r. – a do końca tego roku premiuje klientów, którzy się na to zdecydują. Każdy, kto przeniesie konto ze swojego dotychczasowego banku razem z miesięcznym wynagrodzeniem (min. 3 000 zł), dostanie 200 zł premii.
Agata Kraczek
***
Nasz bank wyróżnia się na rynku w sposobie podejścia do klienta. Nie skupiamy się na sprzedaży konkretnego produktu finansowego czy ubezpieczeniowego, ale budujemy długoterminowe relacje i towarzyszymy klientowi na różnych etapach jego życia. Dzięki temu możemy mu proponować odpowiednio dobrane rozwiązania w odpowiednim czasie: od 1 Konta, przez karty debetowe, później karty kredytowe, konta walutowe, kredyty, lokaty oszczędnościowe, po różnego rodzaju ubezpieczenia i usługi assistance. Klienci doceniają taki model obsługi i dlatego chętnie wybierają Credit Agricole, a także polecają nas znajomym i rodzinie. Od kilku lat zajmujemy pierwsze miejsca w badaniach rekomendacji klienckich. Świadczą o tym, między innymi, dane instytutu Millward Brown za pierwszy kwartał 2017 roku, w którego badaniu „Klienci banków w Polsce” uzyskaliśmy 58 proc. pozytywnych rekomendacji. Ten wynik to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo bliskim polecamy przecież tylko to, co jest naprawdę warte zaufania. A taki właśnie jest nasz bank.
Przemysław Przybylski
rzecznik prasowy banku
Credit Agricole
credit agricole

REKLAMA

Aby kontynuować zaakceptuj korzystanie z plików Cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close