Zmiany w urzędzie

Polecamy21 lutego, 2017

Trwa przeprowadzka poszczególnych wydziałów do nowo wyremontowanego budynku Urzędu Miejskiego w Świebodzicach przy ul. Żeromskiego 27. – Proces potrwa do końca miesiąca, dlatego prosimy mieszkańców o wyrozumiałość, bo w dniach przenosin będą utrudnienia w kontakcie z wydziałami i załatwieniu spraw – mówi Agnieszka Bielawska – Pękala, Rzecznik prasowy świebodzickiego magistratu.

 

– Do momentu zakończenia przenosin poszczególnych komórek urzędu, Biuro Podawcze będzie nadal funkcjonowało na parterze ratusza, w Rynku. Następnie również zostanie przeniesione do budynku przy ul. Żeromskiego, na parter, w którym rozpocznie działalność Biuro Obsługi Klienta – złożone z biura podawczego i kasy. Kasa urzędu, a także punkt, w którym dokonywane są opłaty za śmieci oraz windykacja, pozostaje na razie w pomieszczeniach ratusza, na parterze. Podobnie jak cały Wydział Finansowo-Budżetowy, który przeniesie się na ul. Żeromskiego 27 jako ostatni pod koniec miesiąca. Po przenosinach Wydziału Finansowo-Budżetowego, do swoich dawnych pomieszczeń w ratuszu powróci Wydział Infrastruktury Technicznej – dodaje rzecznik.

Remont i termomodernizacja budynku urzędu przy ul. Żeromskiego 27 trwały ponad rok. Obiekt został gruntownie odnowiony, przebudowany i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Powstało także wygodne i estetyczne Biuro Obsługi Klienta, w którym mieszkańcy w odpowiednich warunkach będą mogli załatwić swoje sprawy, zapłacić podatki, złożyć stosowne dokumenty, itd. Koszt tej inwestycji to blisko 2 mln zł, została w całości sfinansowana z budżetu gminy.

(RED)

 urzad miejski swiebodzice zeromskiego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trwa przeprowadzka poszczególnych wydziałów do nowo wyremontowanego budynku Urzędu Miejskiego w Świebodzicach przy ul. Żeromskiego 27

Tagi: , , ,