https://db2010.pl Tygodnik DB2010 GAZETA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ

Do panów, którzy czują się lepszymi i mądrzejszymi od pań

 
stanislaw michalik
 
 
 
 
 
 
 
Temat równouprawnienia kobiet w Polsce stał się znów na czasie, bo kobiety pokazały na co je stać organizując „czarne protesty” w związku z próbami ograniczenia praw aborcyjnych i tak już mocno ograniczonych, czym miał się zająć uległy hierarchii kościelnej PiS-owski parlament. W środkach masowego przekazu stało się znów gorąco, a temat roli kobiet w życiu społecznym nie schodzi do dziś ze szpalt i anten. Przeskakuję po stronach internetu i coraz bardziej dochodzę do wniosku, że kobiecy świat stał się niepojęty, nieograniczony i niepoznawalny dla panów jak nigdy dotąd. Oto przykłady.
 
Na początek coś z kosmetyki:
Firma kosmetyczna reklamuje Tutti-Frutti, fajny peeling do ciała – kiwi karambola, w jego składzie – drobinki jojoba i zmielone łupki macadamii. Zaś firma Dax Cosmetics Perfecta Oczyszczanie – peeling enzymatyczny, to delikatny peeling z enzymem proteolitycznym pozyskiwanym z papai polecany dla osób w każdym wieku. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E – C – F, a także łagodzący i nawilżający aloes. Zwiększa skuteczność kremów i maseczek. Ale nie ma nic lepszego, niż żel hyaramex +active cream na noc, o dogłębnym działaniu, który jest przeznaczony do skóry mieszanej lub z tendencją do przetłuszczania się. Jego formuła z kwasem salicylowym i cynkiem usuwa niedoskonałości skóry i zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Żelowa i nietłusta konsystencja wnika natychmiastowo, aby zwęzić pory.
 
Dla odmiany coś ze świata mody:
Wszelkiego rodzaju nowości poznajemy zazwyczaj na pofashionweekowym weekendzie Fashion Week. Pokazy Off Schedule odbywają się co roku pod Warszawą na terenie starej fabryki, w otoczeniu zimnych murów i wysokich stropów i wyglądają naprawdę pięknie i nietuzinkowo. Na tym samym terenie, dosłownie obok strefy Off, organizatorzy umieścili Showroomy, które co roku naprawdę potrafią zachwycić. Jest mnóstwo stoisk z biżuterią, strefa eko, swoje projekty wystawiają młodzi i już bardziej znani twórcy. Dużym powodzeniem cieszyła się peleryna z kapturem marki Lambear, a także urocza biżuteria Animal Kingdom i Ooh! Andy oraz spodnie Madoxa w stoisku sklepu Bookoff. Kolekcja IN LOVE wyraża stan błogości i szczęścia, jaki towarzyszy uczuciu miłości. Różne odcienie uczuć oddane zostały w zwiewności tkanin, połysku opalizujących dzianin oraz kolorystyce: pastelowe kolory i głęboki błękit łączone są z czernią. Kolekcja ubioru wzbogacona o nakrycia głowy. Inna firma, designerski detal – usta od MS Queena, dłoń od Miu Miu. Można ozdobić suknię paskiem ze skóry z czerwonymi ustami z kryształów, suknia od razu nabierze rockowego szyku. Tutaj w jednym miejscu i krótkim czasie możecie zrobić zakupy designerskich ubrań, toreb, biżuterii i innych dodatków tworzonych w pojedynczych egzemplarzach lub limitowanych seriach.
 
A oto nowości gastronomiczne:
OSHEE Vitamin Shot Beta Karoten jest napojem o specjalnie opracowanej recepturze, którego składnikom wzbogacającym przypisuje się działanie antyoksydacyjne – chroni komórki przed wolnymi rodnikami. Shot z witaminą C podnosi odporność na zakażenia, skraca czas trwania infekcji, natomiast shot z magnezem pomaga przezwyciężyć zmęczenie i stres. Na siłowni i w fitness klubie świetnie sprawdzi się OSHEE Vitamin Shot Slim o smaku czerwonych owoców, który dzięki kofeinie i L-karnitynie przyspiesza spalanie tłuszczów i węglowodanów. Wiśniowy shot Memory zawiera żeń-szeń, lecytynę oraz magnez, które wspomagają procesy myślowe. Napój ten poprawia koncentrację i skraca czas reakcji na bodźce. Vitamin Shoty Love for Men i Love for Women doskonale sprawdzają się podczas intymnych spotkań. Love for Women ma smak herbaty rooibos i jest przeznaczony dla kobiet, a pomarańczowy Love for Men pobudza krążenie krwi i przywraca siły mężczyznom. Napoje te swoje działanie zawdzięczają zawartości żeń-szenia i imbiru, które są znanymi na świecie naturalnymi afrodyzjakami wzmacniającymi doznania seksualne. Poza napojami OSHEE Vitamin Shot, w dbaniu o odpowiednią suplementację diety może pomóc też woda funkcjonalna Vitamin H2O. OSHEE Vitamin H2O WITAMINY o smaku gruszki i kiwi pozwala uzupełnić niedobory witamin B3, B5, B6, B9, które wpływają korzystnie na układ nerwowy oraz cynku. Dla osób dbających o sylwetkę i aktywnie uprawiających sport przeznaczona jest woda o smaku limonki i grejpfruta Vitamin H2O SLIM z L-karnityną i kofeiną, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki nim trening staje się jeszcze bardziej efektywny, a rezultaty czasu spędzonego na ćwiczeniach z Vitamin H2O SLIM zadowolą najbardziej wymagających. OSHEE Vitamin H2O MAGNEZ o smaku jabłkowym to propozycja dla osób chcących zwiększyć własną kreatywność.
 
A może – dla odmiany – coś z techniki:
LuminAR bazuje na rzeczywistości rozszerzonej, czyli wyświetlaniu w przestrzeni elementów, których tak naprawdę tam nie ma. W tym wypadku potrafi zmienić każdą przestrzeń w interaktywny wyświetlacz. LuminAR odczyta listę zakupów z twojego smartfona, podświetli na półce produkty, które Cię interesują i poda ich ceny. A gdy podniesiesz jeden z nich, wyświetli jego dodatkowe cechy, pozwoli na porównanie go z innymi leżącymi obok albo pokaże recenzje. Pozwala zrobić w sklepie to wszystko, co zwykle robimy w domu, mozolnie przeszukując internet przed każdym zakupem.
 
Jeśli to wszystko, co powiedziałem wyżej nadal nie przekonuje panów do tego, że w zakresie nie tylko kosmetyki, mody, gastronomii, a nawet techniki jesteśmy w stosunku do pań w czasach kamienia łupanego, to proszę panów o natychmiastową odpowiedź na pytanie: co naprawdę skrywają w sobie zakamarki damskiej torebki?
Każda z Pań nosi w torebce średnio ok. 3 kg różnych przedmiotów. Według statystyk, opublikowanych przez portale Vintage Shop i gazeta.pl, w damskiej torebce najczęściej można znaleźć: portfel (88 proc. kobiet), błyszczyk (73 proc.), klucze (71 proc.) i telefon komórkowy (także 71 proc.). Zaglądając głębiej do kobiecych torebek, możemy tam znaleźć wiele bardzo cennych (czasem nawet bezcennych) przedmiotów. Oprócz portfeli, błyszczyków, kluczy, telefonów komórkowych, chusteczek, kremu do rąk, papierosów, książek lub czasopism, kobiety noszą też: rajstopy, igłę z nitką, tik taki, hipopotamka z niespodzianką znalezionego u swojego chłopaka w ogródku, scyzoryk, szyszkę, kwitki z kasy, bibułki matujące, kasztan na szczęście, parasolkę, latającą luzem kartę na aerobik, ulotki, tampony, podpaski, perfumy, kalkulator, gumy do żucia, spinki, otwieracz do butelek, słodycze, centymetr krawiecki, sporo zapisanych karteczek, mniejszą torebkę, zapałki, mimo że nie palą, a nawet… samochodowy odmrażacz do zamków … w lecie!
Pytam więc panów: co jeszcze? Fantazja kobiet jest przecież nieograniczona, podobnie jak objętość damskiej torebki, zwłaszcza jeśli będzie ona pochodziła z odpowiedniej firmy, np. Burberry.
A już tak na serio. Warto odnieść się z szacunkiem i uznaniem do naszych pań, które przecież ze swobodą poruszają się w tym wybornym świecie nowoczesności i potrafią z lekkością dokonywać wyboru korzystając nie tylko z ultranowoczesnego interaktywnego wyświetlacza LuminAR, ale także ze swej wrodzonej inteligencji i intuicji, czego nam, panom, niestety często brakuje. Chylę czoła przed każdą białogłową, bo mam wewnętrzne przekonanie, że obok urody mają panie czym zaimponować każdemu mężczyźnie, jeśli tylko zdobędzie się on na odrobinę tolerancji w stosunku do osoby odmiennej płci. No a wtedy z gracją sięgnie po torebkę swojej partnerki by ją choć trochę odciążyć od ciężarów dnia codziennego.
Stanisław Michalik

REKLAMA

REKLAMA

Archiwalne posty