OP.2110.1.2018 Mieroszów, dnia 25 kwietnia 2018 r.
BURMISTRZ MIEROSZOWA
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ
NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA
w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie
Pl. Niepodległości 1
58-350 Mieroszów
KIEROWNIKA REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania w stosunku do kandydatów:
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku gospodarka nieruchomościami, geodezja lub administracja;
- staż pracy 4 lata;
- obywatelstwo polskie;
- kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego;
- doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw związanych z gospodarką nieruchomościami;
- umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office;
- cechy osobowości: umiejętność zarządzania zespołem i podejmowania decyzji, odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność, dokładność, dyspozycyjność, komunikatywność, dyskretność, odporność na stres.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;
- przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;
- wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;
- wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;
- ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;
- uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990 r. grunty w zarządzie;
- realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;
- wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;
- prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;
- administrowanie lasami komunalnymi;
- wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;
- prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;
- prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;
- prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;
- wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;
- odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;
- przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;
- oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;
- przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;
- prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
- przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych i użytkowych w formie przetargu;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” Sp. z o. o. w zakresie działania referatu – udział w zebraniach wspólnot;
- udział w komisjach przetargowych;
- prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;
- przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;
- prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;
- przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;
- uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;
- kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.
- Warunki pracy na stanowisku:
- praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
- praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;
- praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;
- praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w terenie.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu marcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys – Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
- dokument poświadczający wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów (po zakończeniu naboru do zwrotu);
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu;
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw związanych z gospodarką nieruchomościami;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.);
- kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), potwierdzone własnoręcznym podpisem.
Uwaga:
Treść składanych oświadczeń przez kandydatów wymienionych w punkcie 6 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie
Urzędu Miejskiego w Mieroszowie Pl. Niepodległości 1, I piętro, pokój nr 7 – sekretariat lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego – Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów. Na kopercie należy umieścić adres zwrotny oraz dopisek: „Dotyczy naboru na zastępstwo na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej”.
Dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 9 maja 2018 r. do godz. 1630.
Dokumenty, które będą składane oraz przesyłane pocztą muszą wpłynąć do urzędu do dnia 9 maja 2018 r. do godz. 1630.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje:
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarządzeniem Nr 58/2012 Burmistrza Mieroszowa z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego w Mieroszowie.
Burmistrz Mieroszowa
Marcin Raczyński