https://db2010.pl Tygodnik DB2010 GAZETA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ

Przenieś konto do lepszego banku – to całkiem łatwe

Polacy nie boją się zmian na lepsze – także jeśli chodzi o usługi bankowe. Właśnie dlatego decyzję o przeniesieniu konta do innego banku podjęło w tym roku już ponad 25 tys. osób. Najwięcej przenoszonych rachunków trafia do Credit Agricole.
 
Jeszcze do niedawna statystyczny Kowalski niechętnie zmieniał bank, nawet jeśli nie był zadowolony z jego usług. Ale te czasy już minęły. Wraz z bogactwem produktów i usług rośnie również mobilność konsumentów. Przybywa osób, które mają rachunki w kilku bankach: w jednym konto podstawowe, w drugim kredyt hipoteczny, a w innych lokaty oszczędnościowe. Jeśli czują, że bank, z którego korzystają, nie traktuje ich wyjątkowo i nie spełnia oczekiwań, przestają być lojalni i szukają lepszej alternatywy.
Jak informuje Krajowa Izba Rozliczeniowa, tylko między lipcem a wrześniem br. decyzję o zmianie banku podjęło blisko 8 tys. osób. Od początku 2017 roku zdecydowało się na to ponad 25 tys. osób. Spośród wszystkich przeniesionych kont, aż 77 proc. trafiło do Credit Agricole.
– Cieszymy się, że kolejny rok możemy świętować sukcesy w tym obszarze i że tak wielu klientów bankowych chce przenosić swoje konta do nas. Od prawie trzech lat Credit Agricole jest liderem pod tym względem. Bardzo dziękujemy wszystkim klientom, że nas wybierają – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku Credit Agricole.
Przeniesienie rachunku między bankami jest dla klienta bardzo proste. Wystarczy złożyć w Credit Agricole wniosek i upoważnienie dotyczące przeniesienia usług, a doradca załatwi wszystkie formalności, włącznie z zamknięciem konta w dotychczasowym banku. Credit Agricole pomaga kompleksowo i wraz z kontem może zadbać m.in. o przeniesienie stałych zleceń, pełnomocnictw złożonych w dotychczasowym banku, a także przekazanie informacji o dokonanej zmianie odpowiednim instytucjom, np. urzędowi skarbowemu czy ZUS. Cały proces przeniesienia rachunku zajmuje najwyżej kilka dni i nie wymaga praktycznie żadnego zaangażowania klienta.
– Kluczem do sukcesu są dedykowani, profesjonalni, ale i bardzo przyjaźni doradcy. Dzięki nim klienci nie są u nas anonimowi i czują się bardziej komfortowo – przekonuje Przybylski.
Credit Agricole jest najczęściej wybieranym bankiem przy przenoszeniu konta nieprzerwanie od 2015 r. – a do końca tego roku premiuje klientów, którzy się na to zdecydują. Każdy, kto przeniesie konto ze swojego dotychczasowego banku razem z miesięcznym wynagrodzeniem (min. 3 000 zł), dostanie 200 zł premii.
Agata Kraczek
***
Nasz bank wyróżnia się na rynku w sposobie podejścia do klienta. Nie skupiamy się na sprzedaży konkretnego produktu finansowego czy ubezpieczeniowego, ale budujemy długoterminowe relacje i towarzyszymy klientowi na różnych etapach jego życia. Dzięki temu możemy mu proponować odpowiednio dobrane rozwiązania w odpowiednim czasie: od 1 Konta, przez karty debetowe, później karty kredytowe, konta walutowe, kredyty, lokaty oszczędnościowe, po różnego rodzaju ubezpieczenia i usługi assistance. Klienci doceniają taki model obsługi i dlatego chętnie wybierają Credit Agricole, a także polecają nas znajomym i rodzinie. Od kilku lat zajmujemy pierwsze miejsca w badaniach rekomendacji klienckich. Świadczą o tym, między innymi, dane instytutu Millward Brown za pierwszy kwartał 2017 roku, w którego badaniu „Klienci banków w Polsce” uzyskaliśmy 58 proc. pozytywnych rekomendacji. Ten wynik to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo bliskim polecamy przecież tylko to, co jest naprawdę warte zaufania. A taki właśnie jest nasz bank.
Przemysław Przybylski
rzecznik prasowy banku
Credit Agricole
credit agricole

REKLAMA

REKLAMA

Archiwalne posty